Års och medlemsmöten

27 augusti klockan 19.00
26 november klockan 19.00

Årsmöte 2025

När: Söndagen den 23/2, klockan 16.00.
Var: Klubbstugan på Varbergs Brukshundklubb.

Årsmöteshandlingar för årsmötet 2024 hittar du genom att klicka på knappen nedan. Kommer uppdateras närmre 2025.

Styrelsemöten 2024

14 maj

Resterande styrelsemöten bestäms och läggs upp löpande under året. Protokoll från styrelsemöten finns i pärmen i klubbstugan (under tvn) eller kan fås skickade från sekreteraren.

VIKTIG INFO!

Då vår nya kassör tyvärr måste avgå på grund av hälsoskäl öppnar vi nu upp för nomineringar till ny kassör till styrelsen. Kontakta valberedningen om du vill bli kassör eller vet någon som skulle kunna tänka sig att bli kassör! Mail: catrinejohansson@hotmail.com

Ha det gott så ses vi på medlemsmötet nästa vecka den 26 mars klockan 19.00!
Vänliga hälsningar från Varbergs Brukshundklubb

Välkommen på medlemsmöte

Medlemsmöten är till för att skapa gemenskap, sammanhållning och för att medlemmar ska ha en plats att komma med ideér och förslag till klubben. Det är medlemmarna som driver föreningen framåt, därför är det viktigt att du kommer på möten om du vill vara med och påverka! Klubben har 3-4 medlemsmöten och ett årsmöte varje år. Inbjudan skickas ut via mail och det läggs även ut som ett evenemang på vår Facebook-sida.

På dom flesta medlemsmöten bjuder klubben på mat för att ytterligare öka gemenskapen och skapa en trevlig stund tillsammans.

Motioner och förslag

Du vet väl om att du som medlem kan skicka in förslag eller motioner till klubben?
Motioner för medlemsmöten vill vi ha in i god tid innan medlemsmötet. Styrelsen måste hinna ha ett styrelsemöte med motionen på dagordningen för att motionen ska kunna tas upp på ett medlemsmöte. Ju tidigare du skickar in desto större chans att allt hinner gås igenom till nästa medlemsmöte.

Motioner till årsmöte som är klubbens högst beslutande organ ska vara inne senast 20 oktober året innan.