Bli Medlem

Välkommen att bli medlem i Varbergs Brukshundklubb. Som medlem kan du träna, tävla eller bara umgås med likasinnade och ta del av våra evenemang och erbjudanden!

Kostnader medlemskap:
För att bli medlem i Varbergs BK behöver du antingen ha ett medlemskap i Svenska Brukshundklubben eller Sveriges Hundungdom.

Ordinare medlemskap: 700kr (för dig som inte är medlem i Svenska Brukshundklubben sen innan)
Sveriges Hundungdom inklusive Varbergs Brukshundklubb: 335 kr (för dig mellan 6 och 25 år)
Lokal avgift och familjemedlemskap: 300 kr (för dig som är ordinarie medlem i annan klubb eller har en familjemedlem som är ordinarie medlem i Varbergs BK)

Såhär gör du:
För att bli medlem i Varbergs Brukshundklubb klickar du på den här länken: https://brukshundklubben.membersite.se

• Ny medlem klickar därefter på knappen ”Bli medlem” och följer instruktionerna.
  • Är du redan medlem i en klubb inom Svenska Brukshundklubben loggar du först in och går därefter till Medlemskap – Bli medlem i vänstermenyn.
  • Är du mellan 6-25 år kan du istället bli medlem i Sveriges Hundungdom här. Är du redan medlem i Sveriges Hundungdom men utan Varbergs BK som lokalklubb är du välkommen att gå kurs med det medlemskapet du har och behöver inte lösa något extra.
  • För familje- och utlandsmedlemskap kontaktar du medlem@brukshundklubben.se med ditt ärende.

Här kan du läsa mer om olika typer av medlemskap: https://brukshundklubben.se/om-oss/medlem/medlemskap/

Hantering av personuppgifter
From 25/5 2018 gäller nya regler för hur personuppgifter hanteras. Mer information om detta hittar du här.

Dina förmåner som medlem

Som medlem i Svenska Brukshundklubben har du ett antal förmåner, bla:

• 6 nummer/år av tidningen Brukshunden – Sveriges näst största hundtidning!
  • Vi samarbetar med Agria och som medlem får du 10 procents rabatt på hundförsäkringar.
  • Vår årspartner Orion Pharma Animal Health ger medlemmar fördelaktiga erbjudanden.
  • Genom ditt medlemsskap får du som hundägare automatiskt en personolycksfallsförsäkring när du deltar på klubbens aktiviteter.
  • Genom SBK Försäkring får du som medlem en unik möjlighet att teckna försäkringar på hem, bil och mycket annat. Försäkringarna är speciellt framtagna för oss hundägare och våra behov.
  • Genom att vara medlem i en brukshundklubb får du dessutom tillgång till kurser, utbildningar, tävlingar och marker att träna på.