Kontakta Oss

Kul att du vill höra av dig.
Skicka ett meddelande med hjälp av formuläret.

Varbergs Brukshundklubb är en ideell förening vilket innebär att alla som svarar på mail och frågor gör detta på sin fritid. Det kan därför variera något hur snabbt man får svar. Kolla gärna din skräppost så att vårt svar inte hamnat där. Om du inte fått svar inom 14 dagar kan du skicka ett nytt meddelande och kolla så att det inte kommit bort.
Tack för föreståelsen,
Varbergs Brukshundklubb

Hitta till Oss

OBSERVERA: Om ni knappar in Varbergs Brukshundklubb i Google maps kommer ni att bli hänvisade fel väg och inte komma fram till klubben.

Söder ifrån:

Kör norrut på E6. Tag avfarten mot Tvååker. Sväng höger mot Varberg. Fortsätt till en rondell som du kör rakt fram i, mot Varberg. I nästa rondell, tag höger mot väg 41/153. Kör över järnvägsspåren och följ sedan vägen tills du kommer till en rondell. Sväng vänster i rondellen mot tunnelbygget. Sväng sedan första höger, sedan direkt vänster igen mot Brukshundklubb. Följ sedan skyltar mot Brukshundklubb.

Norr ifrån:

Kör av motorvägen vid Varberg Centrum, sväng vänster i rondellen och följ väg 153 mot Varberg. I den första – nybyggda – rondellen kör du rakt fram mot centrum. I nästa rondell tar du vänster mot Apelviken. Därefter kör du rakt fram mot Träslöv och sedan rakt fram mot Tvååker. Fortsätt till ytterliggare en rondell där du svänger höger mot tunnelbygget. Sväng sedan första höger, sedan direkt vänster igen mot Brukshundklubb. Följ sedan skyltar mot Brukshundklubb.